Kim jesteśmy i co robimy?
Jesteśmy biurem nieruchomości z Katowic, w obecnej formie jako ARGAMO Nieruchomości Sp. z o.o. działamy od września 2020 r. Tworzymy siedmioosobowy zespół pośredników w obrocie nieruchomościami, nasze zróżnicowane i bogate doświadczenie zawodowe jest gwarancją wysokiej jakości usług oraz prawidłowego i bezpiecznego przebiegu transakcji. Dzięki współpracy z kancelariami notarialnymi, architektami, doradcami prawnymi, doradcami kredytowymi, specjalistami w dziedzinie budownictwa, wykańczania wnętrz, możemy zapewnić kompleksową obsługę swoich klientów.
Specjalizujemy się w sprzedaży i wynajmie nieruchomości na terenie Aglomeracji Śląskiej ale nie tylko, nasi doradcy przeprowadzali transakcje w całej Polsce. Dla klientów kupujących, wyszukujemy oferty na zlecenie według parametrów i preferencji określonych przez klienta, wykorzystując wszystkie oferty dostępne na rynku.
Dysponujemy bazą ofert sprzedaży oraz najmu mieszkań, domów, działek, lokali użytkowych, powierzchni biurowych i magazynowych. Działamy zarówno w rynku wtórnym jak i pierwotnym.
W czym możemy ci pomóc?
Do naszego biura nieruchomości można zgłosić się, zarówno posiadając nieruchomość (mieszkanie, dom, działkę, lokal użytkowy, powierzchnię magazynową lub biurową) na sprzedaż lub wynajem, jak i poszukując idealnego miejsca do zamieszkania lub ulokowania swojej działalności.
Właściciele nieruchomości mogą liczyć na to, że przygotujemy odpowiednią ofertę sprzedaży lub najmu wraz z dokumentacją zdjęciową, aranżacją wnętrza i zamieścimy ją w serwisach branżowych. Przygotujemy dokumenty do obsługi prawnej nieruchomości oraz pomożemy w ustaleniu skomplikowanej sytuacji własności.
Analizujemy również proponowaną cenę – tak, by była zgodna z aktualną sytuacją rynkową. Następnie oprowadzamy potencjalnych kupców bądź najemców i odpowiadamy na wszystkie pytania. Po weryfikacji kupującego, najemcy, negocjujemy cenę. W kolejnym etapie współpracy przygotowujemy dokumenty do kancelarii notarialnej lub sporządzamy umowę przedwstępną cywilnoprawną, w zależności od preferencji klienta. Kiedy zachodzi potrzeba, prowadzimy kupujących przez proces kredytowy. Kompletujemy dokumenty do umowy ostatecznej i ostatecznie uczestniczymy w przekazaniu nieruchomości oraz przepisaniu mediów. Jesteśmy obecni od dnia podpisania umowy pośrednictwa do ostatniej czynności w procesie przekazania nieruchomości.
Osobom poszukującym właściwej nieruchomości pomagamy znaleźć wymarzone lokum. Według sprecyzowanych oczekiwań i parametrów wskazanych przez Klienta, wyszukujemy i prezentujemy najciekawsze oferty zgodne z założonymi kryteriami i budżetem. Po formalnej i prawnej weryfikacji nieruchomości, negocjujemy cenę. W kolejnym etapie współpracy przygotowujemy dokumenty do kancelarii notarialnej lub sporządzamy umowę przedwstępną cywilnoprawną, w zależności od preferencji klienta. Kiedy zachodzi potrzeba, prowadzimy kupujących przez proces kredytowy. Kompletujemy dokumenty do umowy ostatecznej i ostatecznie uczestniczymy w przekazaniu nieruchomości oraz przepisaniu mediów. Jesteśmy obecni od dnia podpisania umowy pośrednictwa do ostatniej czynności w procesie przekazania nieruchomości.
Co daje współpraca z Biurem Nieruchomości?
Za swoją pracę pobieramy prowizję, jednak jest to niski koszt w porównaniu z korzyściami, jakie niesie za sobą korzystanie z naszych usług. Współpraca z Nami oznacza:
1. Wygodę i niesamowitą oszczędność czasu:
- To my zamieszczamy ogłoszenia na portalach branżowych, dbamy o ich aktualizację oraz promocje.
- Wraz z naszym fotografem robimy sesje fotograficzną nieruchomości, jeśli zachodzi taka potrzeba proponujemy spacer wirtualny lub zdjęcia dronem.
- W wygodnych dla klienta godzinach spotykamy się aby prezentować nieruchomość, niezależnie od ilości spotkań dążymy do celu.
- To my biegamy po urzędach i kompletujemy dokumenty niezbędne do zawarcia umowy.
2. Posiadanie pełnomocnika - negocjatora, dzięki naszym umiejętnością negocjacyjnym, niejednokrotnie klienci zyskiwali korzystne ceny transakcyjne przy zakupie lub sprzedaży nieruchomości.
3. Bezpieczeństwo – transakcje przez nas przeprowadzane są zabezpieczone prawnie przez stosowanie odpowiednich umów, konsultacje z prawnikami, nieruchomość jest sprawdzana pod kątem prawnym, a dodatkowo jesteśmy zabezpieczeni polisą z zakresu OC; (tu nr polisy PZU..)
4. Profesjonalne doradztwo – bardzo nam zależy na zadowoleniu klienta, doświadczenie oraz znajomość rynku pomoże Nam znaleźć najkorzystniejsze rozwiązania, często działamy niekonwencjonalnie i elastycznie.
5. Wsparcie w całej procedurze sprzedaży bądź kupnaoraz wszechstronną pomoc – np. również przy wycenie, uzyskaniu kredytu na zakup, konsultacje z architektem czy znalezieniu ekipy remontowej.